پارمیداپارمیدا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

بچه های آسمانی

زمستان 90

1391/2/18 18:26
نویسنده : مامان پارمیدا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

چند سالی میشد که تهران برف آنچنانی را به خود نمی دید...


بقیه در ادامه مطلب

چند سالی میشد که تهران برف آنچنانی را به خود نمی دید تا در این سال

یکدفعه برفی اومد که لااقل دو روز موندگار شد و فرصتی دست داد که پارمیدا جان

بتواند کمی لذت برف بازی ودرست کردن آدم برفی را بچشد وهمینطور هم شد

و او را هنگام برف بازی وتلاش برای درست کردن آدم برفی غرق در شادمانی

وخوشحالی دیدم

 


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان ستایش
19 اردیبهشت 91 17:48
ماشالله چه گل دختری!برف بازی خوش گذشت عزیزم؟همیشه خوش باشی خانومی.ممنونم که به وبلاگ دختر منم اومدین.بازم منتظرتون هستیم .منم لینکتون کردم
مامان سوگل
19 اردیبهشت 91 23:27
سلام عزیزم عکسای قشنگی شده، ولی عسیسم پارمیدا جون چرا انقده آدم برفیت اخمالو هستش
مامان پارمیدا
19 اردیبهشت 91 23:39
ممنون خاله مریم ،جایتون خالی بود مرسی که به سایت من سر زدید
مامان پارمیدا
19 اردیبهشت 91 23:45
سلام مامان سوگل عزیز آخه خاله هوا داشت گرم می شد آدم برفیم ناراحت شده بود بازم به من سر بزن
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 0:57
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
مامان سوگل
31 اردیبهشت 91 0:33
سلام سلام سلام کجایید پسسسسس؟؟؟؟؟؟
مامان پارمیدا
1 خرداد 91 12:15
سلام خاله جون مامان داره سایتو آپدیت می کنه زود زود زود می یام