پارمیداپارمیدا، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

بچه های آسمانی

اولین پست

1391/1/18 14:15
نویسنده : مامان پارمیدا
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

در این پست سعی می کنم تا با آپلود کردن عکسهای 5سال  گذشته ...

 

سیزده بدر 87

در این پست سعی می کنم تا با آپلودکردن عکسهای 5سال گذشته لحظات دلپذیر آنرا یکبار

دیگه به اتفاق مرور کنیم .

گذشته ای که برای من فعل حال را دارد و بخاطر آوردن آن برایم آنقدر شیرین وخوشاینده

که دوست دارم آنرا با عزیزانم قسمت کنم

 


سیزده بدر87

 

 

 

جشن تولد 2 سالگی

 

 

شمال87

 

 

سه سالکی

 

 

بیمارستان خاتم الانبیاء

 

 

عروس خانم آینده

 

 

خاله نرگس رنگین کمان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارمیدا
9 اردیبهشت 91 23:12
ممنون عزیزم انشاالله تعطیلات به شما هم خوش گذشته باشه، حتما"
مامان سوگل
13 اردیبهشت 91 15:55
سلام عزیزم، تبریک میگم برای سایت جالبی و قشنگی که دارین، خیلی نازه ایشالا پربارتر هم بشه با خاطرات شیرین پارمیدا جون لینکتون کردیم
مامان سوگل
13 اردیبهشت 91 15:56
چه عسکای قشنگی داری خاله جون، مخصوصا عکس تولدت خیلی نازه
مامان پارمیدا
13 اردیبهشت 91 18:01
ممنون مامان سوگل عزیز چشاتون قشنگ می بینه